laman sosial 1Malaysia..

korang pernah dengar tak laman sosial baru yang diterbitkan atas nama 1Malaysia? haha.. mesti korang tak pernah dengar kan? sebab korang duk sibuk layan "mukabuku".. sampai tak tahu de laman sosial Malaysia sendiri.. hehe.

aku pun baru tahu gak.. aku lum lagi daftar.. tapi sempena ini ialah laman sosial buatan Malaysia.. aku rasa baik lah kite rakyat Malaysia utamakan barangan buatan sendiri.. dulu pernah gak aku tertanya.. "Malaysia kan ramai pakar2 IT.. tak kan takde nak buat laman sosial sendiri?".. akhirnya.. terjawab gak soklan aku ni..

kepada semua.. jom la kite intai2 kelebihan laman sosial 1Malaysia.com ni.. mari kita memartabatkan nama Malaysia berbanding nama2 lain.. hehe.. (patriotik skit la kot..).. haha..

nota kaki: de tak sesiapa da join? jom kongsi skit pengalaman korang..

No comments: