Ahad yang membosankan...tapi..

Salam Ahad dari aku tuk semua.. aku rase n3 camni da ramai yang buat.. haha.. aku bukan pe.. aku tensen.. hari ahad pun aku keje.. tak macam orang lain.. hari ahad dorang sume lepak santai kat rumah.. tak pun keluar meronda2 bersama keluarga.. tapi aku.. terpaksa menjalankan tugas..

Dalam boring2 menjalankan tugas.. aku pun tak de idea nak wat n3 pe.. da lama gak aku tak wat n3.. duk singgah bace n3 orang je.. tapi aku suke bace n3 masak memasak dari cik mat kite ni.. hampir setiap hari die wat n3 menu masakan yang baru.. time aku boring tak tahu pe nak buat.. aku selalu singgah kat sini tengok masakan baru yang die buat.. menaikkan selera makan aku.. tengok je.. aku terus meliur.. haha...

Mat mat.. nape la menu masakan kau nampak menyelerakan... haha.. hari ni die buat cucur udang geragau je.. memang menyelerakan.. nampak simple je.. tapi mat ni pandai decorate masakan die sampai nampak cucur udang tu menyelerakan.. haha..

Ok la.. kepada mat.. aku saje je buat n3 blog hang sbb aku tak de idea pe nak buat.. otak da la serabut memikir kan banyak perkara.. tapi aku mmg respect kat hang sbb tiap2 hari de menu baru je dalam n3 hang.. tahniah!

No comments: