Aku kene dah..korang bile lagi?

Ramadhan ke-2 aku da kene tag da.. aku ingat sape la yang saje nakal2 nak tag aku..rupe2 nye Cik Mat kite ni yang tag kat aibaks.. ehe.. meh la kite sesame merungkai segala persoalan tag tersebut..ehe.. 
 
Soalan 1: Adakah anda rasa HOT..?
Tadi masa aku ondaway nak gi amik isteri aku kat tempat keje die..hmm.. HOT betul cuaca petang ni.. memang HOT.. tapi ni bulan Ramadhan.. so banyak2 la bersabar..

Soalan 2: Upload wallpaper PC/laptop yg anda gunekan skrg?
Nak jawab tuk PC/laptop yang mane ek? hmm.. kat umah aku buh gmba pra bulan madu, kat laptop aku buh gmba standard.. kat opis isteri aku pun standard gak..haha..(jawab soklan tak?)
Soalan 3: Cerita pasal gambar nih..?
Ha.. soklan ni aku pun cam tak paham.. gambar pe? yang mane? sabar..sabar..puasa..haha
Soalan 4: Kali terakhir makan PIZZA..?
Aku rasa kali terakhir aku makan piza masa Pizahat wat promosi ikan tuh...de dekat 2-3 bulan da kot..ko tgk kat sini..
Soalan 5: Lagu terakhir anda dengar..?
Tadi aku dlm kete tak plak bukak radio.. lagu terakhir aku dengar kat umah tadi lagu TooPhat Alhamdulillah..
Soalan 6: Apa yg anda buat selain selesaikan tag nih..?
Aku terjah blog rakan2 lain petang2 ni..haha
Soalan 7: Selain nama sendiri anda dipanggil nama ape..?
aibaks...
Soalan 8: Tag lagi 5 orang...

Soalan 9: Siapa orang no. 1...?
Kawan blog yang ala-ala keungguan..Nazz!
Soalan 10: Katekan sesuatu pada orang no. 5...?
Semoga jualan kerepek anda mencapai pasaran global..insyaAllah..


Soalan 11: No.3 ade hubungan ape dengan sape...?
Kawan masa belajar dulu..

Soalan 12: Bagaimana pulak dengan no.2...?
Haha..mesti la isteri ku..ehe
Soalan 13: Kata2 cinta dengan orang no.4...?
Pernah dengar kes orang kene tembak ke..kene blasah ke..?...haa, berani lah nak kata2 cinta kat isteri orang!..
Soalan 14: Berikan 5 fakta yg anda tahu pasal orang yang anda tag..
semua ni rakan blog..masing2 ade idea kreatif tersendiri..haha

7 comments:

Mat Gebu said...

salam tuan...
Waaa terima kasih...atas kesudian anda menjawab tag....syabass!!...

sWeEt 'N LoVeLy said...

diriku juga ditag...gegegegeggegege

nadiah said...

bulan2 puasa asyik kena tag je,pe rahsia ya!!!
xpe nnti sy ambil...

Nazz@Purple said...

adoi..kne tag la plak..tq aibaks..

aibaks said...

CMG: sama sama..

sweet: ehe.. mari la kite memeriahkan acara taggin ni..

nadiah: hmm..berkat puasa kot..

nazz: ahaks.. lama tak dgr citer..

eB ezrin said...

lawak giler la tag nih... i lioke... ;p

salam aidilfitri aibaks... kim slm kat family yer...

aibaks said...

mama: ehe.. salam hari raya juga kepada mamaaerish dan keluarga