Anak buah aku yang nakal...

hak terpelihara aibaks.blogspot.com
Korang mesti de anak buah korang sendiri kan? aku de gak anak buah anak kepada abang aku.. minggu lepas aku balik kampung makan satay sambut besdey abang aku.. korang tgk la kat sini..

Yang abang tuh da besar.. darjah 2.. yang kakak no dua tuh umur die aku tak ingat sangat.. tapi lahir kat jepong.. pastuh yang tecik sekali tuh umur dlm 3 tahun.. haha..


Klu time aku balik kampung.. yang kakak dengan yang adik tuh layan aku cam biofren-gelfren plak..haha.. kelakar giler.. aku pun melayan la dorang.. de satu mase tuh.. mak ayah dorang keje.. budak2 ni duk umah nenek die.. boleh call semata2 nak gayut dengan aku sbb de 3g..haha..

8 comments:

Mario said...

haha...maknanya ko ni mmg bapa sedara yg baik la ek...bagus2...

ohoeya858.blogspot.com said...

alaaa.. alaaa.. comeiii..

10 said...

oooo... bila lak nak ada anak sendiri?

makdara TERDIVA said...

tu baru anak buah, lom lg anak sendiri..mesti happening giler nnti..

wah! header baru nmpk.. :)

aibaks said...

mario: harap2 nye la kot..

aibaks said...

o ya: da nama nya budak.. memang ler comel.. uhu...

aibaks said...

10: anak sendiri: tu la pasal.. bile la agaknya..

aibaks said...

mak triva: ehe..header hapgred..ehehe..