~....suasana opis ku di rumah....~

Semenjak dua menjak laptop aku buat hal lagi.. aku banyak la abiskan masa aku kat opis aku ni.. haha.. opis kat rumah je..

Gamba dalam pc aku tuh ialah gamba kawin.. aku tgh wat editing skit.. leceh gak nak edit.. abis aku perah otak.. pastuh da xlarat.. aku panggil isteri aku tolong plak.. haha..

Serabut betul meja pc aku.. korang lum tengok lagi biliknya camne plak.. haha.. malu aku nak post gamba tuh.. cukup la sekadar gamba meja je.. haha..

3 comments:

ohoeya858.blogspot.com said...

Kira ok ler 2.. Lom tgk computer table Adam lg kui3.. yg xde cuma mknn kt dapo he3..

aibaks said...

o ya: haha...xpsl2 nti penuh semut lak.. ehe

ohoeya858.blogspot.com said...

a'aaa kn.. iye ats meja dia ade ape tau.. buku + komik + kamus + gundam toy +++.. mcm2 adaaa.. rse mcm nk ganti meja dia gn size 2' X 2' je huh!!.. 2 la budak aibaks.. di kemas kang x dpt idea plk kui3..