Lawak Eid Al-Adha.. haha

BiLa UnTa dAh X SeLeRa mAkaN,
KaMbiNg mULa NaMpAk ReSah,
LeMbU pLaK bUaT-BuAt GiLa,
aYam jEr yAnG NaMpAk cOoL,
2 La tAnDaNyA RaYa KoRbAn dAh TiBa.

hehe... ni la antara sms yang aku terima semalam semasa aku duk menyambut Hari Raya Eid Adha kat kampung halaman.. hehe.. kenkadang aku tergelak gak dengan ke-kreatifan kita wat sms yang cam ni.. haha..

15 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

wee..
ade lagi..

meh nk share..

takbir raya mula bergema.
ayam itik terus menghilang.
lembu dan kambing menjadi korban.
babi tersenyum,nasib baik aku tak masuk Islam..

*sensitif betul mcm nih.huhu :P

ardinihumaira said...

hehe.. salam aidiladha:)

lady XOXO said...

nice one bak

~ PIJA ~ said...

dah lame tak dpt sms raye qurban...nice gak sms tu..hehehe

princeduyong said...

haha...

diana said...

saya tak dapat apa 2 sms ucapan raya pun..sedih la..harap orang sms kita ..
padahal kita sendiri tak mau sms orang dulu..hehehe

Hanis Azla said...

kreatif dan menghiburkan..

HaNTwO said...

hahahaha ayam je nampak cool...betuk gak kan ime raye aji ni sume dok sembelih lembu kambing je..

AiDa AzRyN said...

ngeeeeee~ salam aidiladha~ ;D

Cik Moon said...

salam aidiladha incik aibaks.. hehe.. cik moon dah lama xdapat sms cam gitu.. huhu~ skang nie semua duk kasi ucapan kat fb jerk..

Sasa Al-Sharif said...

tak hilang2 sms tu ya. tiap tahun masih ada mesej yg sama ;)

cKyN WaN said...

alahai rindunya msg berantai2 cmni. duk sini dah xde dah msg2 berantai tu hehe

tia said...

selamat hari raya aidiladha aibaks!
;)

Tomato Gurl's Life said...

hehe..lawak jgk..tp tahun ni xbyk plk cik tom dpt msg aidiladha..

Nazz@Purple said...

salam aidil adha aibaks;)