CONTEST: Pencarian Bermula...


hujung-hujung tahun ni.. aku rasa nak wat kontes simple try test market dulu.. boleh ke? hehe.. senang je bro.. ko tgk kat page aku.. de hit kaunter.. sesiapa cecah no. #22222.. dia lah pemenangnyer! haha... simple je kan? so... pe lagi rakan2? rajin2 la terjah yerk... sesiapa yang dapat no. #22222 ni.. korang la pemenangnye.. tapi de la syarat2 simple jer..


Syarat2 nyer..
1. korang mestila follower dalam blog aku..
2. pastu korang perlu la snap print screen tu utk digunakan sebagai bukti kemenangan korang.. hehe...
3. komen sekali kat n3 aku ni..


ha.. senang je kan? ayuh! pe lagi beb.. jom cari pemenang nyer!


eh.. lupe plak cakap pasal hadiah.. ni kontes pertama aku.. aku berniat nak bagi korang...


top up Maxis/Celcom/Digi bernilai RM 10.00!

ingatnye... korang kene mematuhi syarat2 aku tu.. baru leh menang topup ni..semoga berjaya!

No comments: