angka yang menggerunkan..

hehe.. panas tak tajuk n3 aku tghr ni? hehe.. kepada kengkawan yang lain.. aku dari aibaks.blogspot.com minta maaf sebab tak dapat terjah balik a.k.a lambat terjah blog korang sebab aku di aibaks.blogspot.com ni agak kesibukan di awal tahun.. segala perancangan tahunan kena buat.. layout plan.. meeting.. update plan.. meeting last year.. bla..bla.. bla.. biasa la.. keje.. 
layan gamba pakcik google lagi
takpe. balik kepada n3 aku ni.. aku pun gatal la klik kat sini..aku takla terkejut.. sbb aku mmg da agak da.. perkara camni boleh berlaku.. akibat "Malam Tahun Baru" tak pun "Malam Merdeka".. haha...


ni la yang dikatakan oleh Pengarah Jabatan Pendaftaran Negara Terengganu.. haha.. pelikkan.. manusia zaman sekarang ni apsal la wat camni? tak sayang diri sendiri ke lepas proses menghasilkan "produk" bak kate pengarah tu.. apsal la.. korang tunggu je la lagi 9 bulan.. maknenye dalam bulan 9 tak pun 10 ni.. msti kecoh berita pasal "produk" berlebihan.. haha..


tak pun korang tunggu je la "Malam Hari Kekasih" yang tinggal lagi 19 hari he lagi.. ramai da budak2 muda ni.. da plan.. "Yang.. I da book hotel murah ni.. you mesti free tau..".. tak pun.. "You.. pe plan valentine nanti? I cadang gi Bouleverd ke.. tak pun Renaissance ke.."

pe2 pun.. nasihat kepada anak2 muda.. jauhkan diri dari perkara ni.. nasihat kepada ibu bapa.. gari anak2 anda dari keluar malam.. kepada para mahasiswa/siswi.. duk kolej stadi lagi bagus..  tepuk dada tanya selera..

nota kaki: tahun lepas je kat terengganu da catat 623.. kat KL? Selangor? Kedah? Perak? lain2? pergh..

No comments: