lame eh???

1st of all Selamat Tahun Baru Cina pada semua yang menyambut.....

hahahaha...slamat pagi semua orang...sori ye aibaks baru timbul...macam2 hal la b4 CNY and after CNY ni...nak tau ke?hehehehe...aku list je la yek...

* b4 cuti bos aku 'gedik' bg aku keje bnyak2...mentang2 la aku nak cuti lame sket...hehe
* mase nak balik cuti...demam plak dah...tp tetap gak balik kampung sbb de kenduri kawen
* dah sampai kampung, demam makin hebat ngan tolong2 pe yg patut tuk kenduri (macho la konon)
* balik KL jem giler sampai 14 jam aku drive...lembik wooo...
* pengsan 2 hari...hahaha...xde la pengsan...wehat je...ngan aku demam ngan wife aku yg sarat tu pun xlarat...cian x dekat kami??

nota kaki : aku mintak mahap banyak2 la wei sbb xdapat jenguk korang n xsempat tulis entry baru...gambar time coti pun xde mood nak amik...de 1, 2 je kot...nnt aku post gambar tu eh...hehehe...

No comments: