best klu jadi ket ta peee lar..

hhhmm... petang2 ni aku tak sempat nak balas jejak kengkawan yang sudi dengan sepenuh hatinye jenguk aku kat sini.. aku dari pihak aibaks.blogspot.com.. nak mintak maaf ler bebanyak.. sebab aku tgh duk prepare tuk intebiu sok ni.. haha...
 
serabut gak kapla otak aku... sebab kan hal yang ni.. korang meh la tolong aku dengan bantuan korang kat sini plak.. huhu.. kan best jadi caterpillar ni kan? tadi time aku kuar sat.. aku nampak die ni tgh duk terhegeh-hegeh jalan nak ke mane aku pun tak tahu..


caterpillar.. atau mat malayu panggil die ulat bulu.. atau perancis panggil chenille... tak pun orang jerman panggil tüfelskatz..  yang membawa maksud kucing setan.. haha.. tgk je kat sini..yang bestnye pasal ulat bulu ni.. klu die da sampai waktu die.. die leh berubah manjadi kepompong.. duk peram diri die dlm sebulan dua.. pastu leh berubah jadi rama-rama..

hmm.. saje je n3 aku petang ni.. sebab aku nak cari jalan hilangkan keserabutan kapla wotak aku ni.. haha.. korang de cadangan ke kat aku cane nak kasi ilang skit..? klu setakat korang suh aku tido jap ke.. tak pun gi solat jap ke.. hmm.. tak payah la kot..haha.. sbb tu mmg aku da wat.. korang takde idea lain ke? cam terjun bungee ker... naik roller coaster ke.. haha...

No comments: