in te bi yu go men.. haha..

sengal tul aku pagi tadi.. aku rase rini adalah hari kesengalan sedunia khas utk aku jer kot.. haha.. takpela.. biarkan aku sengal sengsorang.. pastu bos aku plak yang pening kapla sebab tgk aku cam blur je rini.. haha..


meh aku ank mintak jasa baik korang lagi la kengkawan.. ritu aku pernah mintak korang doakan aku utk intebiu aku.. hehe.. tengs la bebanyak.. aku da tanye kat tempat tu.. tapi lum de jawapan die kate.. seminggu dua kuar la kot.. tp alhmdlh.. aku berjaya hadapi soklan2 depa ngan jayanya.. haha..


pastu.. tadi wife aku plak call tanye pasal soklan2 power klu intebiu dari gomen plak.. adeh.. sku dengan sengal pun jawab.. Transformasi Ekonomi kot.. huhu.. oleh sebab aku sengal rini.. aku sekali lagi nak bincang ngan korang.. mah la kite share2 sesame pe soklan2 yang akan kuar mase intebiu gomen yerk?


dulu pernah la aku gi intebiu gomen ni.. tapi rezki lu de kot.. depa tanye aku pasal isu 13 mei.. haha.. klu korang tak tahu.. payah ni.. dasyat tau pasal isu ni.. seb baik aku leh jawab.. tapi mungkin tak kene tune kot.. sbb tu aku tak dapat.. haha..


bukan takat tu jerk.. de gak soklan2 power yang wife aku jumpe spt.. "kenapa roket terbang menegak tapi kapal terbang mendatar?".. pergh.. mau klu aku dapat soklan tu.. aku jawab selamber jerk.. "ni mesti tuan tak pernah tgk ironman kan? apsal ironman leh terbang plak?" haha.. 


nota kaki: wife aku ni dapat intebiu gomen pegawai penyelidik biologi/biotek.. camne yerk soklan utk jawatan ni yek? kene tahu isu semasa ke? ke isu yang tak pernah abis sejak tahun 1997? uih.. jauhkan hubungan sejenis.. haha..
:
:
:
:
:
pinjam pakcik google lagi..

No comments: