Kempen green website...jimatkan tenaga!

baru2 ni aku perasan ramai blogger yang terror pakai service ni.. die macam widget gak la.. tapi cume widget ni bertujuan untuk merendahkan tahap kepanasan global dunia ketika kite tak menggunakannya.. 
klu korang tahu lebih lanjut pasal camne nak bantu rendahkan tahap kepanasan global sedunia espeseli kat mesia ni.. korang klik kat sini..tujuan kempen ni dijalankan utk memastikan website/blog korang berjalan seperti biasa cume korang leh bantu kurangkan jumlah tenaga yang dikuarkan dari skrin pc/laptop korang..


aku da join.. aku pasang setting gelap lepas 30 saat klu tak de pe2 yang korang nak klik kat page aku ni.. so.. pe lagi kengkawan.. aku rasa ni tindakan yang bijak oleh kite bagi membantu tahap kepanasan global di dunia dan di mesia terkawal.. senang je nak pasang benda-alah ni. korang kopi code kat bawah ni..

No comments: