tag: 25 perkara pasal aibaks

mungkin sempena CNY ni.. aku rajin plak kene tag.. kali ni aku kene tag 2x.. huhu.. pertama dari lynmafia dan sorang lagi dari selipar toilet.. heh.. oleh sebab da dua kali aku kene tag utk perkara yang sama.. aku pun gi la cari pe yang patut aku jawab utk 25 perkara pasal aku ni.. haha. jom tgk.. leh terima ke?
ehsan dari pakcik google

1. aku ni lelaki..
2. da kawin.. 
3. belum de anak lagi..
4. aku tgh keje ni.. sambil curi2 masa jawab tag.. haha..
5. aku suke berblog.. tapi tak tahu leh dpt post "blogger" ke tak..
6. aku suke kritik masakan.. sape nak kene kritik meh la..
7. aku ni muda lagi kot.. haha.. perasan tak?
8. aku tengah perah idea cari jawapan pasal 25 perkara pasal aku.. leh ke?
9. aku suke minum neslo..
10. aku tak suke blogwalk tapi aku suke blogjog.. haha.. laju ski
11. aku tak suke auto-blogwalk a.k.a blog satu hala..
12. aku ni kadang2 leh jadi pendiam..
13. aku ni pemalu.. haha.. leh ker?
14. aku pernah memiliki 7 jenis hanfon sebelum ni.. haha..
15. aku takde internet kat rumah..
16. aku suke cari ramai kawan kat internet/online..
17. antara wayang yang aku layan ialah pirates of caribbean..
18. pelakon luar negara tg aku suke "tom cruise".. leh tak?
19. pelakon malaysia yang aku suke "p ramlee".. die orang malaysia kan?
20. drama melayu yang aku layan "Nur Kasih".. hehe... jiwang plak..
21. aku suke lepak kat pantai.. tenang skit..
22. aku ni suke belanja orang .. klu korang nak kene belanja.. tunggu kemunculan
kontes aibaks.blogspot.com terbaru.. hehe
23. aku duk rumah sewa apartment kos rendah je..
24. aku de moto peninggalan arwah ayah aku.. terbaek!
25. aku suke amik gamba..


haha.. akhirnya habis gak aku perah otak.. haha.. pastu depa suh aku tag 25 orang kenalan yang lain.. aduh.. ni pening skit.. kepada penaja tag ni.. aku mintak maaf sesangat.. disebabkan aku ni tgh sibuk wat keje.. nti aku inform personally kepada mangsa2 tag aku ni.. haha...
 

No comments: