Terima kasih PDRM & MyEG

baru2 ni aku bukak laman web MyEG nak cek saman kete aku.. alhmdlh.. aku takde saman dari pihak PDRM... hehe..  klu korang yang ada kenderaan.. tak kira la moto ke.. kete ke... lori ke.. takpun bas ke.. hehe.. leh je cek kat MyEG tu.. senang je beb..

memula korang kene daftar dulu.. da daftar baru leh cek saman korang.. nak citer skit pasal MyEG ni.. bagus la khidmat yang dorang bagi.. nak cek saman.. nak renew road tax...nak renew lesen memandu..siap de khidmat reload topup handphone.. 

pe yang best lagi pasal MyEG ni.. korang leh wat semua online.. bayar pun online.. pastu dalam masa 2-3 hari bekerja.. dorang da hantar road tax atau lesen kat korang.. tak payah korang payah2 gi kaunter ke.. tak pun nek kene berebut2 nak cari parking ke.. memang senang beb.. aku n wife aku da pakai banyak kali da servis depa ni.. bagus la aku rasa.. 

pastu aku nak ucapkan kepada PDRM sebab dorang panjangkan tempoh bayaran saman kete korang dengan kadar yang murah dan diskaun.. sehingga 28 Februari 2011.. bukan takat tu jerk.. even klu korang de saman.. tapi takleh nak bayar gak.. pihak PDRM bagi can kat korang leh renew road tax korang untuk 6 bulan.. bagus la PDRM ni..  kepada korang yang belum try.. meh la try.. aku cadangkan korang try.. selamat mencube!

No comments: