Ikea lagi..!

salam rabu kepada rakan2 sekalian.. minggu lepas aku da wat satu n3 pasal lampu romantik..hehe... abis la korang semua duk perli aku jer.. haha.. pastu aku de janji nak wat lagi lg n3 psl satu lg barangan yang aku beli kt ikea.. 
ni la die.. penyangkut serba guna yang korang leh buat tuk sangkut pe saje yang korang nak sangkut kan.. aku pilih ni sbb nak nak sangkut barangan dapur...


aku baru je siap pasang hujung minggu lepas.. payah gak nak pasang ni.. sbb aku kene gerudi lubang kt dinding dapur.. pastu sumbatkan penyumbat skru.. pastu kene kasi belen supaya selari dengan lantai.. klu tak senget sebelah..
ni la hasil die.. hehe.. aku terus sangkut barangan2 cam kuali.. senduk.. penapis dan sebagainye.. kredit gak kepada isteri aku sbb die yang bagi cadangan nak pasang benda alah ni.. hehe..


nota kaki: klu korang pasang benda ni kan.. pe korang nak sangkut buat? hehe..

26 comments:

lady XOXO said...

amboi bak.. IKEA jer kamo nie.. mentang2 PENANG tak de IKEA

Melati Qistyna's Mummy said...

sangkut qistyna bleh.... hehehe, [guwau jer].... sangkut baju pown leh gak... :P

♥ manje ♥ said...

salam

hehe kan bagus kalau ada IKEA di mana2...

sarah-najwan said...

amboi..IKEA aje...akak pom ade beli nyangkut nih...hehe..byk gunanya..

HaNTwO said...

perghhh ikea sokmo...pokcik beli kat kedai 2 hinggit je...

Cma Shiema said...

ikea saje..
ngeh3..kalu cma pong cma sangkut bebarang dapur kt wall tu..letak dlm kabinet leceh nk amek..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Wahhh IKEA lagi...bagus benda ni..lydia wat sangkut senduk kat dapur..hehehe.Ala-ala dapur chef gitew..

diana said...

ok la..
nampak kemas sikit kan..
tak makan banyak ruang kat bawah..

AngahSayang2314 said...

kalau angah la pasang benda nie angah hanya gantung senduk,sudip,cawan jer.. bagi nampak teratur...kalau periuk & kuali bebagai sogan nak gantung sebab nak nampak kemas & rapii hehehe..

P/S: yop gi la beli camical cuci bontot periuk belanga tue..kasi buang keladaknya... angah ada chemical tue tapi macam mana nak bagi yop ye... ermmm....

amirah said...

cute ja sangkut kuali2 kat c2...lau sy sgkut baju la kot

miya said...

Da sangkut kuali nant buatla entri baru yer? nak tgk kuali.hehe...

entri terbaru:
iklan memalukan

Amy Syaquena said...

arghhhh!!! jelesnya ikea lagi

kakchik@ella said...

hahaha .. kita pun ada menda ni kat rmh. hehe ..

Rinna said...

Wahh curlast beli barang2 kat ikea.. kiranya.. berbaloi laa kan.. :)

|| NaFiRaa || said...

ohohohoh.. sgt berguna bende tuh.. macam2 boleh gantung.. ai suka!!!

EzzEddin said...

kreatif!!!
nway dah lama tak pergi IKEA..
setahun dah kot

Kancilbiru said...

wahh kreatif dan kemas...

Jemari Seni said...

Idea yg bernas..Gud job!

Suara Kalbu said...

Saya cadangkan aibaks buat rumah sebelah ngan Ikea wakakakakaka..

Bagus gak ada benda alah ni. wat sangkit baju pun ok gak kut.

Tomato Gurl's Life said...

aibaks jadi la duta ikea..tip top punya..haha

one2paii said...

gua rasa la kan..lu nie mesti behkas pekeja ikea nie..kan kan..bapo bayaran luh dapat nie tulis pasal ikea..bak le ckit abannnggg..hhaha

f_aRa_aINa989 said...

bagusnya!!

efa said...

hoho...bak satu brang dri ikea...tak da la...miahahha

azzey said...

sng klu ada penyangkut cam gitu kannnnn

ardinihumaira said...

kalola ada ikea kat sni.. memang dni serbu. nice!

文章 said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島必買 婚禮顧問 婚禮顧問 花蓮民宿 花蓮民宿